-13

Inte så varmt och mysigt idag, nää... Dottern har sovit förhållandevis bra inatt, men hostat mycket och hade feber när vi gick till sängs. Maken är hemma med henne, och jag hoppas att han känner sig kry nog att åka ner till vårdcentralen för att kolla om hon har någon infektion.

Mitt lilla busfrö hade plockat ur mina vantar ur väskan, höll på att frysa ihjäl på vägen ner till Tullinge, och då är det ju ändå varmt i jämförelse med helvetesfärden upp till Jämtland förra julen. Då vi blev varse att värmen inte fungerade.

Så, jag brukar ju alltid gå från centralen till jobbet men idag blir det t-bana, måste dessutom komma in på jobbet så tidigt jag kan för att försöka få de nytvättade jobbkläderna att torka. Och så ska jag se om det finns något te i gömmorna, halsontet har inte blivit bättre.

Men det här kan nog bli en bra måndag ändå, jag slipper åtminstone stressa hem till hämtningen i eftermiddag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0