Åh du ljuva morgon...

Du luktar lite.. Skit!

Det visade sig att kaoset fortsätter, hela lokalen stank avlopp och strömmen var bruten till servern på grund av att de jobbade för fullt med rören som går genom den lilla skrubben vi kallar serverrum. Ringde chefen, hon hade avbokat alla mina patienter. Och att sitta på jobbet i avloppsstank under fem timmar utan att komma åt journalsystemet kändes onödigt, så jag fick åka hem igen. Lite synd ändå, jag hade sett fram emot att jobba med mina kära gamla patienter och försöka gå igenom kallelselistorna.

Sitter nu på södergående tåg, bad mamma sätta på kaffet och har nu en hel dag utan direkta planer tillsammans med (febrig) dotter och mamma. Maken har migrän/muskelinflammation och är hemma han med. Får se vad vi nu hittar på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0