Eftermiddagsvila

För både barn och föräldrar. Dottern har lekt intensivt, med det menar jag nog att hon ihärdigt dragit fram miljoner leksaker sedan hon vaknade. Imorse var det här ett städat vuxet vardagsrum, nu liknar det dotterns rum, grejer överallt.

Två bra saker är dock:
- bilen behöver troligen inte något kamremsbyte än, vilket besparar oss ca 3600 kr
- jag gick inte upp något under julen trots allt svullande

Och Janne, du reagerar precis som baristan på finkafét när jag råkade försäga mig vad gäller kaffevanorna på Nybrogatanjobbet. Det smakar helt okej men ni findrickare är så petiga... ;)

(dämpad belysning = suddig bild, men annars störs dottern av ljuset när hon ska sova)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0