En dag till...

Och en dag till blir det, är fortfarande dålig, trodde inte jag skulle klara av hämtningen. Och så fick jag gå tillbaka en extra gång (bärandes på dottern, som vägrade gå eller sitta i vagnen) eftersom nallen var borta. Hittade inte nallen, och det visade sig att jag hade rätt när jag misstänkte att dottern tappat den redan i hallen på förskolan och att något annat barn snabbt lagt rabarber på den, efter att ha ringt och frågat på hennes avdelning. Om maken är i krokarna innan de stänger (eller var det idag de skulle ha APT och ändå stänga tidigt?!?) får han kanske i uppdrag att gå förbi där. Annars får hon väl klara sig med bulldoggen och någon av alla kaninerna inatt.

Dagens viktnedgång? Är nu nere på -2,9 kilo på två dygn men jag lär ju äta upp mig snabbt igen när jag väl kan, har pillat i mig något salt smörgåskex, några apelsinklyftor och lite makrill idag. Framgång! Är underligt nog inte särskilt hungrig.

Min blogg-app har betet sig underligt senaste dagarna. Försökte lägga upp såväl bilder som långt inlägg tidigare, det stör mig så oerhört att det inte fungerar. Ytterligare ett hundraprocentigt i-landsproblem. Ett annat problem som verkar få sin lösning imorgon är värmen/kylan (som hade fått rubriken "fel på varmvattnet" när den skickades vidare till vvs-firman.. suck), då de åtminstone ska komma och mäta här.

Kommentarer
Postat av: Abi

Hugs! Things will get better soon! Speedy recovery <3

2012-01-10 @ 18:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0