En inte så angenäm avrundning på ledigheten

Jag har visst gått och fått mig en släng av magsjuka, hoppas det stillar sig under kvällen så att jag kan jobba imorgon (obs, obs, obs... Ingen vinterkräksjuka, sånt håller vi inte på med i det här hemmet. Ta i trä.).

Maken tog fram infravärmaren, därav skenet som nästan lyckas övertyga mig om att vi har en brasa här hemma, lite varmare blir det också. När jag blir stor vill jag också ha en kamin eller öppen spis...

Dottern bara sover och sover, men hör små knaka den från hennes säng så kanske hon är på gång nu?


Kommentarer
Postat av: Martina

Men fy! Hoppas verkligen att det bara är någonting ytterst tillfälligt och något som inte smittar!

2012-01-08 @ 17:23:03
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0