En tur in på byn

Maken, dottern och jag satte oss på pendeln in till stan och mötte upp L för att gå på Fotografiska.

När vi gick därifrån för att ta en fika såg dottern ett "jättenakenfisäpple" utanför entrén som hon och maken poserade framför. Det var inte den enda iakttagelsen, inne på en utställning med en hel del naket och skitigt sa hon att det var "snuskigt", var hon nu fått det uttrycket ifrån!

Maken har en släng av ryggskott eller liknande, plus att han är orolig för att ha magsjuka på gång. Stackarn! Själv har jag tagit igen all vätska nu och både svimningskänsla och blodtrycksfall är borta, känns skönt att vara sig själv igen.

Har återupptäckt H&M som byxbutik förresten, 199 kr för ett par supersköna stretchjeans med typiskt jeansutseende. Mjukaste jeansen jag haft på mig, och sitter jättebra! Mycket nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0