En väntans dag

Det har inte hänt så mycket idag, dottern toppade med 40,5 i feber igår och idag var hon lite matt. Jag och mamma var ute med henne en sväng men det räckte med ett åk i pulkbacken, sedan ville hon gunga och åka vagn istället. Det har varit mycket gnäll hela dagen, förutom sista timman innan mamma skulle skjutsas till flyget, då förvandlades hon åter till sitt rätta bus-jag och kittlade mig med sina iskalla små fingrar och tjöt själv av skratt...

Två timmar i bil (ja det tar så lång tid att köra t/r Arlanda när man bor på den här sidan av stan), gymmet i en timma och fyrtiofem minuter, sedan hem och betala räkningar. Sparar ju det bästa till sist. Det här är dessvärre ytterligare en månad som inte lämnar något utrymme för ekonomiska utsvävningar.

Nu blir det duschen och sedan sova, förhoppningsvis vaknar jag utan halsont och träningsvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0