Fast föda

Idag är dagen då jag kanske börjar känna mig frisk? Vitt bröd och te till frukost, enligt rekommendation. Min urlakade kropp har återfått vätskebalansen någotsånär, upp 1,2 kilo sedan jag vägde mig sist. Känner mig mindre svimningsfärdig nu och blodtrycksfallen (då det bara svartnar för ögonen och jag nästan trillar) har blivit färre.

Maken ligger hemma med huvudvärk/begynnande förkylning men dottern var pigg och glad, lämningen gick bra, bara mamman som blev matt. Bjöd in en av förskolekompisarna på dotterns kalas, visade sig att de skulle ha kalas lördagen innan så nu blir det lite fart och fläkt helgerna framöver, kul!


Kommentarer
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Fan det är inte kul att vara sjuk! Hopaps du är fullt frisk nu då! :)

2012-01-14 @ 09:05:13
URL: http://finest.se/sojkasframtid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0