Först tö, sedan snö

Och blir det bara kallt igen så kanske det blir pulkbacken i helgen igen! Om jag orkar, så trött jag känner mig, kroppen behöver mer mat än buljong, och mer fysiskt motstånd än 3 minuters promenad till förskolan. Men först bygga upp energidepåerna. Dock positivt att komma i de gamla träningsbyxorna igen utan att de sitter åt någonstans.

Roar mig med att se på amerikanska Biggest Loser, vilket alltid påminner mig om att det aldrig är ett omöjligt projekt att ta itu med vikten. Och appropå Martinas kommentar på "Nu och då"-inlägget, jag vill ju gå ner ca 10-15 kilo till innan jag är nere på rätt vikt, och tills dess behöver jag ju ha kläder på mig. Just nu har jag ett par byxor, det är allt, och jag kan ta av dem utan att knäppa upp dem... Så jeans/byx-shopping står på agendan när jag är frisk!

Är lite extra glad idag för kompis EF i arbetslöshetsträsket Östersund som fått jobb! Hipp hipp hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0