Gojibär och Sherlock

Ingen av mina LCHF-appar säger något om gojibär, de smakar egentligen rätt illa, som lite småbeska nypon. Jag äter dem för att inte äta annat, socker/kolhydratavgiftning nu igen, eftersom jag fått i mig ett och annat under helgerna.

Ligger i soffan och ser på Sherlock med maken, rätt intressant serie men ser fram emot våren då alla "mina" serier drar igång igen.

Har haft kompis E på besök, himla trevligt, saknar hänget med henne som vi hade förut, då vi gick ut nästan varje onsdag på en liten klubb, pratade strunt, fikade osv. Men tiderna förändras, nu är det hemmahäng och bus med pluttiplutt som gäller!

Ny favorit bland böckerna är Inger & Lasse Sandströms "Pojken, prinsessan och grönt" som vi läser för dottern ett par gånger per dag, det är kul att hon redan vill ha lite mer text och hänger med i berättelsen. Böckerna om Ingrid av Katerina Janouch är förvisso väldigt söta men börjar kännas som om både vi och dottern kan dem utantill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0