Host, host!

Verkar som om jag och maken drabbats av samma förkylning, samtidigt. Men man får väl vara glad ändå, höll mig frisk flera dagar! Jag undrar när detta ska sluta, när blir vi lite mer resistenta mot alla baciller som dottern (mest troligt) drar hem?

Jag vill ju träna! Målsättningen var att ta mig iväg imorse men när jag kände hur risig jag är i halsen kändes det som en bättre idé att vara rejält utsövd och komma iväg ikväll istället, förhoppningsvis lite friskare.

Gjorde äggröra till frukost, gott med något varmt i magen, blev bara en skål yoghurt till middag igår. Har med mig matlåda till lunchen, varit duktig hela veckan faktiskt, min broccoligratäng räcker nog till en lunch till. Känns som om det är så vi får leva ett par dagar till, snåla in lite på lyxutgifter som lunch ute!

Metro skrev om det igår, men vad snålar ni in på när kassan börjar sina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0