Jag och min kaffekopp

Har lunch, funderade på om jag inte skulle kila ut en sväng men kaffetarmen skrek så gällt att jag bara var tvungen att ta lunch inne istället. Har haft en rätt tråkig förmiddag med två uteblivna patienter och precis innan jag skulle gå ner till personalrummet kom en eftermiddagspatient upp till receptionen och ville boka om sin tid. Suck.

Spånat lite med kompis E om att gå på bio i helgen, hon ville gärna göra något slappt, känner igen det där från då jag också var höggravid och hade foglossning! Har för många vänner med begynnelsebokstaven E, hädanefter får deras efternamns första bokstav också hänga med. Helgens biodejt blir således med kompis EG. Så, nu känns det mycket bättre och mindre rörigt! Ska hälla i mig kaffet och sedan ta mig an nästa patient, som kom 15 min tidigt.

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0