Kallt kallt kallt

Det är fortfarande iskallt här hemma, inget av elementen genererar någon värme och helst vill man inte vidröra golvet. Vilket är svårt att undvika. Igår kväll hade vi infravärmaren (som man ska ha på balkongen) igång i sovrummet. Jag ringde om det här i måndags och hittills har ingen varit här, och nu är det helg igen och vi får finna oss i att frysa. Tack för den...

Igår hotade jag dottern med att väcka henne jättetidigt om hon inte lade sig ner på kudden, istället blev det dottern som väckte mig halv åtta. Ja, mig, maken har mycket selektiv hörsel och reagerar inte på dotterns rop. Är så trött och frusen!

Men en go' och gla' unge har jag åtminstone... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0