Måndag och det fortsätter...

Så klart har jag inte blivit frisk, väger mindre än på 5-6 år, då jag tappat 2 kilo (i vätska) på ett dygn. Ingen direkt sjukdomskänsla förutom lite matt.

Var i valet och kvalet om dottern skulle få gå på förskolan idag eftersom jag är rädd för att vistas utom räckhåll från en toalett men det får gå på något sätt, jag har ju rätt kort sträcka (ca 3 min) att gå för att hämta henne. Viktigast är att hon får träffa sina kompisar igen, och det ska bli roligt att se om hon gillar de två nya pedagogerna lika mycket som de som precis slutat. Å andra sidan tror jag att det är dags för henne att byta avdelning snart, stora tjejen som blir 2 år i slutet av månaden...

Funderar på om jag ska gå ut och hämta tidningen eller ligga kvar i sängen en stund till. Tidning utan kaffe är ju inte samma sak som tidning med kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0