Min lilla sjusovare

Tredje gången jag gick in till dottern vaknade hon, är ju en bortskämd mamma som oftast får väcka min lilla tröttis. Nu sitter vi och läser böcker, fast är det för mycket text bläddrar dottern igenom boken snabbt snabbt.

Har ringt och felanmält värmen (eller snarare avsaknaden av den), det visade sig att jag inte är den enda som håller på att förfrysa mig inomhus i vår länga. Är mycket nöjd över min nya kofta, skulle inte klara mig utan varma kläder! Måste hitta mina fårskinnstofflor, alternativt köpa heltäckande mattor till alla rum. Brrrrr!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken fin bild på er =) Hoppas ni får en bra dag. kram

2012-01-02 @ 13:03:24
URL: http://www.trollfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0