Morgondagens uppdrag

- fixa hänglås till gymmet
- göra matplanering för kommande vecka
- vika tvätt
- rensa ur garderoben för att få plats med de nytvättade kläder som jag faktiskt på regelbunden basis använder
- försöka gräva fram babyoverallen som preggo-E vill låna, om jag kommer in i förrådet vill säga, eftersom låset tenderar att frysa...

Först tänkte jag faktiskt sticka till gymmet innan jobbet, men då skulle jag behöva kliva upp kring halv fem. Maken talade mig till förstånd, jag skulle ju vara död resten av dagen om jag gjorde något sådant. Bättre att äta frulle och sedan försöka hinna med ett tidigare tåg så att jag kan ta en promenad istället, hälen känns ju rätt ok nu (gick åtminstone mellan centralen och jobbet, både dit och och när jag skulle hem).

En idé vore ju ett pass på Wii Fit-brädan på morgonen, körde jag ofta när jag var föräldraledig. Sist påstod programmet dock att jag hade en fysik som om jag vore 40, måste anstränga mig lite mer tror jag... ;)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Annars är morgonträning grymt :) för mig iaf är det de bästa dagarna med de piggaste kvällarna trots att jag är på gymmet kl 6... Å det är rätt skönt att slippa ge sig iväg efter jobb, middag i läggning av barn :)

2012-01-17 @ 06:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0