Mot Huddinge

Men maken och barnet vi lämnat i vårt hem... *nynnar på Pepparkaksgubbarna*

Det är ju ingen fröjd för någon av dem att springa i affärer. Kanske inte för mig heller, men otroligt mycket roligare än för 20-25 kilo sedan åtminstone.

Vaknade med hosta och ont i halsen, men det ska nog ge med sig, hostade ur mig ordentligt och tog en rejäl kopp kaffe, så nu känner jag mig som folk igen. Om jag verkligen känner mig pigg sedan också kanske jag kan åka till gymmet medan dottern sover.

För jag är rätt taggad nu! På två veckor har jag gått ner 3 kilo, trots att jag gick upp två igen efter magsjukans tillslag. 3 kilo kvar till att räknas som normalviktig enligt BMI-skalan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0