Nu och då

Satt och gick igenom lite gammalt skräp på datorn och hittade massor av söta bilder på dottern och mindre söta på mig. Jag är så glad över de dryga 25 kilon jag blivit av med på två år, jag önskar att jag aldrig dragit på mig dem och hoppas innerligt att jag aldrig kommer dit igen. Men nu har jag ju lärt mig hur jag ska äta för att min kropp ska må bra.

Den här bilden är tagen på ett bröllop i Göteborg sommaren 2010. Jag gick ut på toa ett par gånger i timman och handmjölkade ur brösten, vi åkte hem tidigt för jag höll på att sprängas, svärföräldrarna satt barnvakt. Värt att notera här var att jag ändå gått ner en del i vikt mellan förlossningen och detta datum (drygt 5 kilo tror jag på ca 5 månader), ändå ser jag ut som en kusin till Jabba the hut.
2010


Det här är en dagsfärsk, suddig bild där jag ser lite väl sur ut, beror väl kanske på magsjukan..?

2012


Visst förtjänar jag ett par nya jeans förresten? Avskyr när de sitter sådär säckigt, måste ha skärp för att hålla dem uppe någotsånär. Avskyr också att vara ute och handla, för mycket folk att trängas med. Vilket dilemma!

Kommentarer
Postat av: Martina

Heja! Vilken karaktär du har!

Visst är du värd nya jeans men om du i te är riktigt vid ditt mål än (?) så kanske du ska stå ut tills dess?

Annars är det nu du kommer hitta dina all time favorites och så kommer du vara missnöjd med hur de sitter när du når ditt mål.

Har du nått ditt mål tycker jag du ska unna dig 2 par jeans ;-)



Sv. Astmamedicinen hjälper som tur är mot de värsta luftrörssammandragningarna men hosta är ju tyvärr kvar.

Man ska ta det onda med det goda har jag hört, undrar om det även gäller detta haha

2012-01-11 @ 08:06:23
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0