Och så var måndagen nästan slut!

Jobbat för fullt hela dagen, hann inte ut på lunchen för att spana efter skor, satt utslagen i soffan på jobbet och drack kaffe istället.

Men sedan har jag varit mer effektiv, mitt möte blev inställt så jag åkte till Tullinge, tog bilen till Flemingsberg, hämtade ut mitt gymkort, tillbaka till Tullinge, handlade mat och hämtade ut paketet från Lekmer (mkt effektiva, beställde i torsdags eller fredags och under förmiddagen får jag sms om att paketet är framme!).

Ikväll blir det lövbiff med ädelost och ugnsrostade grönsaker, är galet hungrig. Funderar på om jag kan trotsa skavsåret efter middagen och ta en joggingrunda till, eftersom mitt gymkort inte är aktivt än på någon timma. Känner mig verkligen sugen på att komma igång nu!

Hur har er dag varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0