Ordningen återställd

Ingen helg är väl komplett utan ett besök på IKEA? Uppdraget idag var att hitta något bra hyllsystem istället för Billy-hyllan som står inne på dotterns rum. Förvaringsmässigt är den bra men jag har ju beställt en lekspis till dottern och golvyta börjar bli en bristvara i hennes rum.

Tror det här kommer bli bra, vägghyllor och lite omstrukturering. Passade som vanligt på att fika på femkronorskafét, dottern fick pannkakor, ratade sin bulle och mullade istället i sig övre delen av makens mazarin, den såg rätt sorglig ut när han fick tillbaka den efter att hon "smakat"... Den lilla busen. Själv äter jag rätt sällan av de halvtuggade saker dottern kommer med men maken har lite svårt att säga nej.

Åkte med kompis EG till Stuvsta och plockade upp ett babyskydd, det är ju väldigt nära nedsläpp nu för hennes del och jag avundas henne inte. Foglossning, sammandragningar och ett par liter extra vätska i kroppen. Och trots dessa vedermödor vill man ändå ha fler barn... :)

Vi började se på serien Once upon a time igår, jag har ännu inte bestämt mig för om den är bra eller inte. Någon av er som sett den?

Ska bli skönt att jobba imorgon (och resten av veckan), göra något vettigt av min tid, och träffa alla mina kollegor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0