Pyssel, fixande och funderingar...

Var in på Ohlssons tyger på väg hem från jobbet, har en plan på en grej till dottern, om jag hinner vill säga...

Vi har för övrigt börjat lägga den lilla damen redan vid 19 nu, den där extra timman vuxentid gör väldigt mycket! Ikväll kan det betyda att jag hinner med allt jag vill hinna, maken ska dessutom ut med jobbet så jag kan arbeta ostört (och äta rester till middag istället för att behöva laga ny mat).

Tänk, för två år sedan hade jag vid den här tiden seriösa planer på att ta en finlandskryssning istället för att skriva in mig på SÖS för igångsättning. Fy så nervös jag var, och hade jag haft en aning om all dramatik som skulle uppstå vid förlossningen så hade jag nog inte klarat av att kliva över tröskeln själv... Men nu sitter hon här, busungen, som blir 2 år imorgon. Mammas lilla hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0