Rensa, rensa, rensa...

...och prova, prova, prova.

Det här är några av alla de plagg som är på tok för stora, lite försmädligt känns det förvisso att min dyra blå "ståklänning" är för stor, för den har jag inte alls använt så mycket som jag velat. Jag får väl gå mer på coctailpartyn så att kläderna används mer... hmmm...

Det enda plagg i garderoben som jag inte kommer i nu är en vit linneklänning, den hade jag sommaren 2005 (en av mina bästa somrar). Men det fattas inte jättemånga cm innan den går att dra igen.

Det här betyder att jag snart är klädlös, måste spara lite så att jag kan uppgradera garderoben i vår! :D

I jeanshögen ligger för övrigt sex par jeans som alla är slitna på samma ställe, i grenen. Jag ska jobba på att göra 2012 till året då jag slipper få friktionsmärken på insidan av låren när jag går i kjol och året då inga byxor behöver kasseras pga slitage...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0