Shopping i Tumba

Medan dottern sov i vagnen ute så passade jag och mamma på att åka en sväng till Tumba (maken var kvar hemma!). Hittade lite bl.a badkläder till sommarens plaskande för en struntsumma (Lindex) och en ny badrumsmatta för en hundring (Hemtex). Sedan lunchade vi, åt en enorm räksallad och är fortfarande proppmätt!

Spanade runt på Euroskos rea men hittade inget jag tyckte var riktigt värt att lägga pengar på. Jag kan ju faktiskt lämna in mina vinterskor på lagning istället, som kanske kostar en tiondel av summan för ett par nya likadana skor...

Dottern är fortfarande krasslig men inte värre än att vi ska kunna kalasa för henne imorgon! Själv är jag dödstrött och funderar på om det inte vore skönt att sova en timma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0