Soffhäng

Dottern sov sisådär 1,5 timma längre än vanligt, lyckades kånka upp henne för trappan utan att hon vaknade och sedan fick hon ligga kvar i vagnen och snusa vidare. Nu hänger vi i vardagsrummet, ser på Bolibompa och inväntar makens hemkomst. Shoppingen får vi ta imorgon istället, vägrar ge mig ut i rusningen med barnvagn!

Är så himla sugen på grillad kyckling, undrar om jag kan flörta till mig det till middag? Maken är ju en kycklingmotståndare, tråkig mat säger han att det är. Tråkig kan han vara själv, säger jag som har salivdrypande drömmar om nygrillad kyckling...

Ser ni hur långt håret har hunnit bli på två månader förresten? Nästa vecka har jag klipptid, längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0