Som jag hoppats...

Jamen då spelar vi samma skiva idag igen! Börjar bli less och utmattad. Trodde verkligen att jag skulle vara okej idag eftersom det kändes bra igår kväll, inga akuta toabesök. Får se hur det går under dagen men risken är rätt stor att jag blir hemma imorgon också.

Idag, under förmiddagen, ska rörfirman komma och kolla vad som är fel med värmen. Av erfarenhet vet jag att förmiddag är allt mellan 07 och 14 ungefär och klev därför upp samtidigt som maken. Tänk om jag sa så till mina patienter "jag behandlar dig någon gång under förmiddagen". Tveksamt om de skulle tolerera sådan lös tidsplanering!

Kul förresten att de kommer och mäter i lägenheten när det är mer än 10 grader varmare idag. All snö har i stort sett tinat bort. Det är inte på något sätt varmt i lägenheten men det här överlever man ju. I natt däremot sov jag med yllestrumpor, långkalsonger, långärmad tröja och ylletröja, plus täcke...


Kommentarer
Postat av: Janne

Det bästa är väl nästan paketleveranser eller nåt mellan "9 och 16" :)

2012-01-11 @ 10:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0