Tjejgym

En stark anledning till att jag inte gillat gym (men ändå haft kort flera gånger och i perioder tränat regelbundet) är att man måste blotta sin okunnighet inför alla häftiga gymtyper som står och lyfter fria vikter och dricker sportdryck tills det nästan sipprar ut ur öronen.

Mitt (japp, ikväll mutade jag in det) nya gym har en tjejavdelning, otroligt skönt. Saknade ett par maskiner men körde på i nästan en timma, mest kondition. När jag blir lite mer vågad kanske jag slänger mig ner på någon matta och gör situps och andra jobbiga saker också. Som mest var vi 7-8 personer i tjejlokalen, ingen kö till löpband eller maskiner och ingen var sådär sjukt vältränad, slapp komplex helt och hållet!

Snabbduschat och kört träningskläderna i tvätten, nu lite tv och sedan soooova. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0