Torsdag

Varje onsdag säger jag trevlig helg till Kungsgatan jobbet och går hem, i tron om att det är helg på riktigt. Men det är ju inte riktigt så...

Har sovit dåligt två nätter i rad nu, dottern är sjuk, igår hosta och inatt feber. Som tur är har vi ju mamma på besök så jag slipper vabba!

Igår hade vi paketöppning och åt tårta (köpte en liten "sommartårta" på Kafferepet på Klarabergsgatan, som även jag åt av...). Dottern var mest intresserad av själva paketöppnandet, körde lite på löpande band-taktiken... Hoppas hon är pigg nog under dagen att leka lite med sina födelsedagspresenter idag bara.

Det här inlägget har jag försökt posta sedan kl sju imorse. Min app har stora problem med samarbetet idag... Nu ska jag strax kliva av i Tullinge, handla lite och sedan klippning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0