Trumvirvel!

Nu har jag ÄNTLIGEN betalat av mitt gamla lån hos CSN. Återstår gör annuitetslånet på närmare 100 000 som beräknas vara färdigbetalt om 16 år. Om jag inte drar hem storkovan på Postkodlotteriet, för drömma kan man ju i alla fall... :)

Har även betalat för medlemsskap på gymmet Fitness24Seven (deras närmsta anläggning ligger i Flemingsberg, ca 10 min med bil), så nu får ni vara på mig ordentligt och peppa, maken tror nämligen att det är bortkastade pengar medan jag insett att min kropp kommer se bedrövlig ut om jag går ner mina kilon och inte blir mer "fit" ut också. Och så går det ju lite snabbare om man rör på sig.

Nu ska vi bara se var jag har mina träningskläder som jag köpte för drygt ett år sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0