Resnerverna

Jag vaknade 05.45, superkissnödig och med en högerarm som var helt okontrollerbar eftersom jag legat på den. Gjorde det jag behövde och somnade sedan om en stund, vi gick trots allt inte till sängs förrän 01.30 och jag kände mig stirrig och hade svårt att komma ner i varv. Men nu ni! Om en timma beräknar jag att vi sitter i bilen och är på väg ner till Varberg. Frågan är bara om resten av familjen är med mig i den frågan, sömntutorna... Vi packade för övrigt allt utom toaprylar igår och stuvade in sakerna i bilen. OCH, hör och häpna, har fortfarande ett städat hem. Det här blir fint att komma hem till, bara snuttegrisarna klivit upp så ska jag bädda sängarna också, bara för att lyxa till det ännu mer... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0