Solsken i Vinterviken

Mötte upp M och barnen i Liljeholmen, tog en snabbis i fruktparken och sedan promenad till Vinterviken. Barnen lekte någotsånär civiliserat med varandra och det var kul att träffa M igen! När vi kom tillbaka från fikande och sol tig jag en runda i gallerian och kom hem med en klänning (och ett snordyrt USB-minne som dotterns filmer kan ligga på istället för att ha massor av dvd-filmer drällandes i bilen) från MQ, nedsatt med 70%, jag är mycket nöjd med den men maken tycker att jag ser ut som någon från amerikanska södern eller ett Amish-samhälle. Ok, jag har nog aldrig tidigare riktigt gillat hellånga klänningar men de är rätt smickrande när man fortfarande har vinterbleka ben och kanske inte orkat ta fram epilatorn senaste veckorna... ;) Nu ska här packas, samt hämta upp en dockvagn i Årsta åt svägerskan. Vi ses på västkusten, där SMHI lovat mer sol än regn, hurra!!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Det var jättekul att träffas igen! Synd att ni bor så långt bort, och ännu längre bort blir det ju snart när vi flyttar till andra änden av stan haha
Jag får se till att ta det där dumma körkortet någon gång!
Och glöm inte bort att du lovat bort er som flytthjälp ;-)

2012-07-20 @ 20:29:20
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0