Hem och vabba

Maken är jättesjuk och dottern är så där lagom sjuk, så jag åker hem och vabbar istället för att ta mig till Visby idag. Om flyget gått som det skulle hade jag inte kunnat ta mig hem, tur i oturen men jag hade verkligen sett fram emot den här resan. Det är såna här gånger man önskar att ens kontaktnät var lite närmre.

På pendeln läser jag Mons Kallentofts senaste som jag passande nog köpte på flygplatsen igår, var rädd att inte hinna öppna den men nu har jag gott om tid, är inte hemma förrän kl 9.

Jag fick ju egentligen den sista flygbiljetten till det senare planet, eftersom de hade drygt 30 restplatser, gav den stolen till tandläkaren som äger huset vi skulle ha bott i, så hon kunde åka ner och förbereda.

Det finns nog en mening med allt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0