Midsommar är över...

Vi gjorde inget speciellt, åt lite sill och potatis, åkte till Grödinge och lyssnade på en spelman som körde igenom alla låtar det dansades till runt stången. Sedan fick dottern rida på en ponny, efter närmare en timme i kö, så salig hon var!
 
Blev grillmiddag på kvällen och film, the Descentants med George Cloony, himla bra film tyckte jag, i sin enkelhet.
 
Igår sken solen och det var varmt och skönt. Idag är det grått grått grått, regnade under natten och om det inte vore för att allt är stängt vore det en perfekt dag att dra fötterna efter sig på IKEA eller något annat shoppingpalats.
 
Jag gillar mer att blogga i stunden, med telefonen, men eftersom min app fortfarande inte fungerar så får jag använda datorn. Fortsätter den att inte fungera, appen alltså, överväger jag att flytta någon annanstans. Men jag säger till, så får ni hänga med! :)
 
Nu lite bilder från denna helg och förra, kram på er och hoppas ni haft en kul midsommar!


Midsommarmaten i sin enkelthet
Finaste ungen i världen, bullälskaren, på Grödinge bygdegård
Dottern på hästen Markoolio, första ridturen någonsin!
Förra helgen åkte vi till Nordiska Riksmuseet och tittade på dinosaurier och massor av andra spännande (om än ej levande) djur
På vägen hem, efter middag på TGIF med M&L, stannade vi till på PoP där det inhandlades ny jacka och en mössa, med maken handlade mat fick dottern sitta i skuffen och testa sin nya huvudbonad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0