Packa väska

Imorgon åker jag med jobbet till Gotland, flyget går kl sju, så jag hinner inte hem efter jobbet, så allt måste fixas nu! Borde ha en lite lite större resväska bara, ska bli spännande att se om allt verkligen går ner... Snyggskor, joggingskor, sängkläder, handduk och sedan var det nästan fullt!

Körde nya jackan i tvätten, upptäckte att den torrfällde och så kul är det ju inte med blå ränder på kläderna. Nu väntar jag bara på en tröja och två par byxor, sedan ska jag försöka få igen väskan...


Kommentarer
Postat av: Janne

Om hela familjen sätter sig på väskan går det nog? :)

Svar: Lyckades, utan hjälp, tog bort lite saker som faktiskt inte var livsnödvändiga. Och såhär i efterhand hade det ju räckt med tandborste och underkläder typ... :/
Kaffetanten

2012-06-12 @ 19:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0