Störigt

Min app har slutat fungera, det är mycket mycket irriterande. Så jag har inte gått och dragit något över mig, även om det känns som om det skulle behövas ibland, nej jag är bara lite handikappad utan min app.

Ser fram emot en lugn midsommarhelg, som avrundning på en intensiv jobbvecka med massor av övertid (som idag, 1 tim och 15 min för att hinna med alltför fullbokad tidbok, reception, steril och mängder av telefonsamtal). Nästa vecka kommer mamma ner, jag kör sista passet på Nybrogatan och SEMESTERN börjar!

Vad ska ni göra i sommar?

Kommentarer
Postat av: Janne

Långhelg ute på Lisö med grabbarna... sen inte så mycket spikat faktiskt.

Svar: Låter skönt! Jag ser vår semester försvinna i fjärran, för allt är planerat, och sedan är den plötsligt över! Och så får man slita fram till jul innan det blir någon ledighet igen.. Som vanligt! :)
Kaffetanten

2012-06-21 @ 20:36:24
Postat av: Janne

Först midsommar på Sippsö och en vecka jobb och en halv vecka semester dock, sen långhelg :)

2012-06-21 @ 20:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0