Åh nej, redan söndag!

Näää, det är ju lördag idag! Fick lite kortslutning när jag vaknade men kom snabbt fram till att jag tänkt helt fel...

Har varit uppe sedan kvart över åtta, vilket är rätt okej om man som jag kröp i säng vid elva igår, såg klassikern Jurassic Park och sedan Terminator 3, men där gav jag upp halvvägs in i filmen.

Dottern är på sitt allra bästa och spralligaste humör, springer omkring, frågvis och dräller grejer.

Är lite sugen på att "göra stan", men med en tvååring och trumpen make blir det ingen succé. Men kanske middag senare ikväll? Har ni några tips på barnvänliga restauranger i stan, som ändå håller högre klass än McD?

Medan jag låter funderingarna för dagen sjunka in får jag väl förströ mig med en dusch och toppa det med dammsugning och plocka grejer efter lilla fröken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0