Dessa vampyrer

Är de så förtrollande? Jag och maken satt och tittade på den senaste filmen i Twilight-serien (heter den så?) men jag kan framför allt inte låta bli att störa mig på att Bella ser ut som om hon har trosor som skär in i rumpan, eller något motsvarande som besvärar henne djupt hela tiden. Stone face Edward är ju också rätt trist, fast lite mer livlig i denna film än de föregående.

Jag sov bort eftermiddagen, lite tråkigt men det kändes välbehövligt. Jag är trött och har konstant mer eller mindre spränghuvudvärk, plus irriterade ögon. Dags att börja ta allergitabletter på riktigt nu va? Tog oss iväg sedan, köpte tre par byxor åt dottern på H&M, så har hon att slita på närmsta månaderna... Såklart var vi på Ikea också, åt en tidig middag och lät dottern provsitta alla soffor, fåtöljer och utemöbler. Avrundade besöket med att troligen reta upp en mamma när jag antydde att dottern riskerade att få något i huvudet när hennes sjövilda söner hetsvevade parasoll upp och ned, samma ungar hade två minuter innan dess slutit sönder en låtsasblomma, knölat in den i en tesil och sedan stått och trummat på porslin med tesilen. Cirka 30 cm från mig. De hade ett sånt där nyckfullt beteende att jag tyckte min kommentar var befogad, mamman däremot repeterade sedan ett par gånger lite småspydigt det jag sagt, dock inte till mig direkt.

Antingen irriterar jag folk eller blir irriterad på dem verkar det som.

Men nu tar vi väl och lägger ner för idag va? Maken sitter och ser på den gamla godingen Point Break, jag hoppar det och går och lägger mig istället. God natt!


Kommentarer
Postat av: Linda

hahhaa låt min edward va! han e inte stel och tråkig, han är ju ljuuuvlig :D hahahha

2012-03-20 @ 13:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0