En lång dag

Vad härligt det är med allt LJUS på morgonen! För inte så länge sedan var det becksvart ute vid den här tiden, det har gradvist blivit ljusare och ljusare tills det slår mig att det nästan är dagsljust ute, kl 07... Jag anar våren...

Idag har jag veckans längsta arbetsdag framför mig och när den tagit slut tar årsmötet för lokalföreningen vid. Så jag är nog inte hemma förrän runt tio-elva ikväll, way past bedtime.

Fortfarande snörvlig och täppt, ont i nacken (kan ju bero på dubbla kuddar) och en lymfkörtel på halsen som svällt upp så den både gör ont och syns när jag vrider huvudet. Men det går framåt, ingen feber!

Nu är jag snart framme i stan, ha en toppendag i finvädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0