En rosa dröm

Kilade in på Stadium efter jobbet och hittade där en löparjacka från deras egna märke SOC. Drygt halva priset mot märkesjackorna, hoppas att den inte är hälften så bra också! Men huvudsaken är ju en jacka som andas över huvud taget, och står emot lite vind. Rosa med grå detaljer, kommer matcha mina skor finfint!

Maken var hemma med migrän idag och hämtade upp dottern så jag för en gångs skull slapp tokstressa från jobbet. Ska handla lite innan jag brummar hemåt, blir baconlindad kycklingfilé och ugnsrostade grönsaker. Gott!

I veckan väntar middag med jobbet på onsdag kväll och på fredag helt ledig eftersom förskolan är stängd. Då ska jag tvinga med E och bebisen till ÖF i Sätra, något jag längtar mer efter än E... Saknar verkligen ÖF i Sätra. Så om någon, tänker på M och M tex, råkar vara arbetsbefriade på fredag vore det kul att ses i Sätra efter kl 12 på fredag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0