Ett dagsverke

Hann ta fönstren på ena kortsidan och har satt om ett par blommor, tvättat och fått undan tvätt. Det jag inte orkade göra igår fick jag till viss del gjort idag. Önskar att helgen varit längre så att jag fått all fönsterputsning överstökad!

Maken gjorde superb lax till middag, så nu ligger vi och slappar på maten. Dottern har stängt in sig på sitt rum och ser på Ponyo. Lycka är att se hur stolt hon berättar att hon nästan simmade när vi var på badhuset, jag tror nog att vi övervunnit rädslan för vatten innan sommaren är här och västkustsbad väntar!

Härlig solnedgång över Riksten, snart kan vi sitta ute på balkongen och njuta av den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0