Favorit i repris

Ingen helg är komplett utan ett besök på Ikea! ;)

Maken undrade var vi kunde få plats med en snurrstol till dottern, min åsikt är väl att hon faktiskt inte behöver få precis allt som finns på Ikea. Så vi nöjde oss med att fika, sedan blev det ett besök på Kvantum för att handla mat till kvällen, kycklingspett till oss vuxna och en ost- och skinkpaj till dottern.

På vägen hem svängde vi in på City Gross, där det var rätt luftigt på parkeringen för en gångs skull. Ändå, berättade maken när jag kom tillbaka med min DN efter ett par minuter, lyckades en bilist smita från att ha backat in i en annan bil och en annan från att ha dängt upp sin dörr ljudligt in i en annan bil. Bara det, risken för att få bilen kvaddad, är en anledning till att inte handla där.

(de har säkert massor av bra grejer men är alltid rörigt när jag är där)

Nu bli're Mello för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0