Hej och hå!

Hur mycket snor kan det rymmas i en människa? Jag har vaknat under natten och fått kliva upp och snyta mig. Idag är jag så tjock i näsan (men halsen är mycket bättre!) att det känns som om huvudet väger ett par kilon mer än vanligt.

Så vad gör vi idag? Sitter hemma, trots att det är fantastiskt väder ute och jag fantiserar om grillad korv på pinne, över öppen eld. Och längdskidåkning. Och en termos i ryggsäcken. Måste upp till Jämtland, snarast!

Ser dock ut som om vi får ta det veckan efter påsk, tåg eller bil, för flyget blir för dyrt nu när dottern fyllt två år och måste ha eget säte. Ingen direkt rabatt för barn där inte, medan tåg t/r skulle kunna gå på en femhundring ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0