Hjälp! Stress!

"Ska du va' hemma idag?"
Orden jag väcktes av. Nej det hade jag inte tänkt, och fick sekunden efteråt veta att försovit mig. Men jag är nöjd med mig själv, upp, duscha&tvätta håret, sminka mig, ta på kläder, plocka fram kläder till dottern, borsta tänderna och ut till bilen på mindre än 14 minuter.

Men håret, det fick jag bara dra borsten genom. Sedan hittade jag en passande over size-mössa i korgen, den är inte min. Kompis E, har du drällt mössor hos mig? Den enda jag kan komma på som använder den här typen av mössa. Praktiskt idag hur som helst!

Lite mindre ont av bihålan idag men det var svårt att somna inatt, maken klev upp och hämtade Ipren, det lindrade rätt bra. Får se hur det artar sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0