Huvaligen vad kallt!

Man vänjer sig snabbt vid ny temperatur. Nu fryser jag igen och önskar att det ska bli varmare, tills dess det är så varmt att jag inte står ut med värmen heller och vill ha kyla. Aldrig är man riktigt nöjd helt enkelt.

Jag sov inatt, trots gårdagens rekordhöga koffeindos. Var dock lite svårt att varva ner, kom trots allt inte hem förrän efter kl 22. Får väl bli nattning direkt efter Antikrundan ikväll istället!

Tog med solglasögonen idag, det sista som försvinner är hoppet, kanske blir det varmt nog idag att kunna sitta ute på lunchen! Fast jag borde gå på jackjakt, har tyvärr fått inse att min kära gamla vårjacka (inhandlad våren -04 på H&M) gjort sitt, dragkedjan delar sig när jag försöker stänga den och jag känner mig inte pysslig nog att byta dragkedjan och är för snål för att lämna in den. Synd, för den har funkat i alla år, nästan, ett tag var jag ju alldeles för tjock för den.

Bjuder på en himmelbild idag igen!


Kommentarer
Postat av: Janne

Klarblå himmel och strålande sol i SOLna ;)

2012-03-15 @ 08:41:53
Postat av: Martina

Vilken härlig bild!!

2012-03-15 @ 09:14:46
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0