Idag får bli min vilodag

Efter ett par nätter av dålig sömn fick kroppen bestämma igår, jag hade tänkt åka till gymmet men somnade istället inne hos dottern (som skiftade mellan monsterilska och strålande glädje lite hipp som happ under senare eftermiddag och tidig kväll). Maken väckte mig vid tio och efter att ha gjort iordning matlåda till idag rasade jag i säng, och kunde så klart inte somna. Eller ja, det kändes så åtminstone. Varit uppe ett par gånger under natten och var helt slut när mitt "ut och bränn fläsk"-alarm började pipa. Så idag, även med tanke på att det är veckans längsta arbetsdag, tar jag en vilodag. Fast det kanske blir ett pass till kvällen istället.

Bävar förresten inför bilresan till Varberg över påsk, de där bensinslantarna skulle jag gärna lägga på annat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0