Kvällsjogg och dagspromenad

Dottern vägrade sova inne men slocknade i vagnen mitt på dagen, så jag passade på att ta en längre promenad medan hon sov. Himla skönt väder! Lite kyligare nu under kvällen så jag tog bara en snabbrunda i området för att återvända lagom till Antikrundan. Fast eftersom maken kom hem med ett nytt tv-spel sitter jag fortfarande och väntar på att få se programmet...

Resultatet av morgonens läkarbesök blev att vi fick Ventoline utskrivet och att vi ska försöka utreda om det rör sig om krupp eller astma. Under dagen har hon varit rätt lugnt med hostandet, men så har vi på läkarens inrådan varit ute större delen av dagen. Vilket inte gjorde något alls i det här finvädret. Imorgon blir det förskolan igen och vi får hålla tummarna för att hon mår bra hela dagen. Lite väs och pip i luftrören strax innan hon lade sig, så vi håller öronen spetsade!

Åh, förresten, igår bakade jag kokostoppar med stevia, som visst ska vara godkänt enligt LCHF. Viss bismak, eller egentligen kvarvarande smak, stevia är ju väldigt sött, på ett lite kemiskt vis. Men de var goda, och inte alls lika smuliga som de kan bli av annat sockerersättningsmedel.

Bjuder på en bild från dagen i parken, där livsnjutaren (som fått en rejäl fläskläpp efter att ha snubblat på förskolan igår) låg och tog det lugnt i stora gungan...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för tv-spel?

2012-03-22 @ 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0