Kvällsmöte avklarat

Ikväll lämnade vi över till nya styrelsen. Mötet bra men med mycket få deltagare, av alla tandhygienister i Stockholm (550 st ca?) dök inte ens 15 stycken upp.

Jag har troligtvis bihåleinflammation på höger sida, gör sjukt ont hela tiden, som om jag fått en snyting. Ska bli intressant att se hur det utvecklar sig, de har ju varit så skötsamma hittills, mina bihålor... Får väl avvakta ett par dagar, blir det inte mycket värre lär jag överleva resten av arbetsveckan åtminstone...

Vi har nog spikat påskplanerna nu, först Varberg över själva påsken och sedan upp till Jämtland veckan därpå. Jag funderar dock fortfarande på om vi ska ta bilen eller tåget upp, bensinen är ju snordyr och det går snabbare med tåget, måste bara hitta prisvärda biljetter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0