Mer nyttigheter

Trots alldeles för lite sömn (4-5 timmar med avbrott för hitta nappar och bistå med vatten) kom jag upp och ut! Joggade fram till stora vägen och tillbaka, lite över 3 km. Gjorde mig iordning, åt frukost och hann med god marginal med det tidigare tåget från Tullinge. Gick sedan från Södra Station till jobbet, småkyligt men skönt, ingen frost i stan!

Är nu på jobbet, där jag såklart inte kommer åt journalsystemet... Får väl bara glatt invänta de övriga (min patient har inte dykt upp) och lyssna på fler radiodokumentärer. När jag inte kunde somna igår och under promenaden lyssnade jag på en dokumentär om Vipeholmsexperimenten, som ligger till grund för hur vi arbetar inom tandvården idag gällande karies, har läst om det tidigare, bl.a när jag pluggade såklart men nu blev folk intervjuade och det fanns fler infallsvinklar. Idag skulle en klinisk studie aldrig kunna genomföras på samma sätt... Ladda hem som pod och lyssna!

Ser ni siluetten av Grand Hotell i motljuset? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0