Minnet är bra men kort!

Gick ut en sväng på lunchen, första stoppet var Panduro för att köpa lite vattenfärg och penslar till planerat pyssel med dottern. Det gick bra! Nu ska vi bara hitta fina stenar, kottar och pinnar att måla. Maken kommer älska dessa pysselalster... ;)

Andra stoppet var ÖB. Jag skulle ha en rulle sopsäckar. Vad jag kom därifrån med? Lite av varje, bland annat en ny burk med dagcreme från Garnier till det överkomliga priset av 35 kr. Men sopsäckarna glömde jag, så klart. Får springa upp till centrum och köpa mig en rulle innan jag brummar hemåt, det kan jag ju lyxa till det med nu när jag hann med ett fyra minuter tidigare tåg hem!

Imorgon förmiddag vankas kurs i nya röntgenprogrammet (som jag redan använt ett halvår på Nybrogatan), tre patienter och sedan slutar jag. Hoppas på härligt solsken så att vi kan vara ute och busa under eftermiddagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0