Nu vänder det! Hurra!

Febern gjorde sitt jobb under natten, låg förvisso nästan på 39 grader när jag klev upp och var lite matt under morgonen men sedan har det bara flutit på. Jag tog en Ipren innan jag åkte hemifrån förvisso, annars hade det nog varit lite väl tungt att jobba!

Är på väg hem i det strålande vädret, om dottern sover i vagnen kanske jag kan ta något fönster? Blev ju inte gjort alls förra året, byggdam och elände till viss del kvar på dem, ser rätt solkigt ut. Och när man väl sätter igång med fönsterputsningen går det ju rätt snabbt.

Borde försöka sätta om några blommor också, köpte ny jord på Plantagen i helgen, men det är också något som jag ogärna pysslar med om dottern är vaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0