Nytta och nyttigheter

Tagit reda på massor av tvätt och fått bort stora delar av kalkfläckarna på badrumsgolvet. Cillit Bang fungerar, på riktigt! Skönt även att äntligen ha återorganiserat hyllan under skötbordet som stått och förfallit ett par månader... Tog mig även i kragen och gick igenom dotterns garderob, parade ihop ledsna uddasockar med deras igenhittade likar och rensade ur alla kläder som blivit för små. Två kassar fylldes, vilket förvisso även inkluderade skor som vuxits ur.

Hann bli lite svettig av fejandet men tog mig ÄNTLIGEN i kragen och stack till gymmet. Två månader sedan. Körde löpband 20 min, cykel 20 min och sedan lite styrka. Fick räcka som mjukstart!

Imorgon blir det intressant att se om alla datorer fungerar som de ska på jobbet, kanske till och med har senaste versionen av Opus installerad?!

Dottern hostar rätt mycket. Håll tummarna med mig att det inte blir värre under natten! Ses i drömmarnas land, nu blir det dusch och sedan sängen. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0